~Funny Story~

Hahahahahahaah....pglmn yg melucukan arini....berlakunye pd pukul 7.15pm di damansara perdana....alkisahnye....ktorg abis je keje cik lin (my boss) suh try roti canai kat umh die,nk try tukang tebar roti canai utk kopitiam die....(FYI, kopitiam die akan launch 15 july ni kat armanee,damansara damai)....pas mkn ktorg pun beransurla pulang....nk dijadikan cite....aku ni jln taula...punyela laju...kak ila sibuk berborak ngn kak atiq kat blkg....so aku kat dpn dorgla....nk smpai kat tmpt parking,aku nmpk lampu kete kak ila dh nyala, that means kete die dh bukakla....aku ngn mte yg letih,perut yg kyg ngn konfidennye pun bukak pintu kete die,pas2 aku tgk de surat kabo kat sit dpn,so aku pun nk alihkanlah...tup2 kak ila kate "za, tu bukan kete kitela"....aku mcm tersedar dr mamai pun trus tutup pintu n say sory kat tn punye kete 2....tn punye kete 2 gelak je...ktorg pe lg gelak mcm nk pecah perut....hye,cnela aku leh silap msk kete...tp kete dorg mmg sebijik....kete viva,kaler kelabu pas2 park sblh2....hahahaahahah....mcm2 la aku ni....

p/s: pesanan pd tn punye kete...kalo ble bukak kete 2 time dh smpai kat ketela...jgnla bukak awal2...sib bek mamat cina 2 xhampuk aku,sesuka ati nk msk kete org...haahahahah...kla...cu daa....

opsss,de lg stu pesanan tmbhn ni dr my best buddy (Muliatie A Rahman) mkn jgn kyg2,nnti jd blur cam tn punyer blog ni....heheheheeh...sekian...;p


0 Response to "~Funny Story~"

Post a Comment